12 sep. 2013

Torsdag

Halloj!

Oj här var det då tyst, det har varit mycke på gång.
Jag kan ju börja med att berätta att katten har bara känslig mage och är nu på specialdiet (som hon inte tycker om), men det är skönt att veta att det inte är någonting allvarligt.

Skulle så gärna ändra om och piffa upp hemmet lite, men kommer att vara upptagen med jobbet nu åtminstone 3 dagar framåt, så det kan vara att min inspiration har hunnit försvinna tills dess, vi får se :)

J var idag och opererade bort en visdomstand, så idag har jag fyllt frysen med glass och kylskåpet med soppor och krämer. Imorgon tänker jag göra en omgång med vispgröt som han kan äta. Skulle säkert ha lagat mycket mer som skulle vara mer flytande, men vi fick veta att han skulle få en avbokningstid först igår sent på eftermiddagen så hann inte planera så mycket. Men bra går det och jag är nog inte avundsjuk på honom för detta ingreppet med tanke på att jag inte tycker om tandläkare eller sprutor :)




Här är två bilder från balkongen, det blir riktigt mysigt där nu på kvällarna då man tänder några ljus.
Förresten, jag samlar på nästan alla glasburkar som jag kan komma åt, tycker de är så fina att ha ljus i tillexempel, dessutom kan man ju använda dem till mycket.

Vad använder du glasburkar till? :)

Ha det bra!

<3 Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar